En uppdatering om helgen som va:)

I lördags hade jag och A riktigt mycket fejarenergi. Jag möblerade om och skurade hela köket och A for och tvättade bilen medans Lova sov. På eftermiddagen kom Lovas mormor och hämtade henne, vi skulle få vara barnfri ända till söndag förmiddag. När Lova hade åkte gjorde vi oss i ordning och for in till Birsta. Vi var och kollade på kakel till köket, köpte en krok till kökshanddukar, köpte en blomma till Lovas rum och sen vart det en salladsskål.
På kvällen åkte vi in till stan och åt middag, tanken var sen att vi skulle gå på bio men vi vart för trötta. Vi åkte och umgicks med några kompisar och sen for vi hem och la oss:) Verkligen småbarnsföräldrasymptom... Trots att det var skönt att få sova en hel natt så saknade jag Lova så det gjorde ont i kroppen! Speciellt på morgonen när man inte vaknade av hennes kvitter:)

Igår hände det inte så mycket speciellt.. Vi var och lämnade in barnvagnen som har gått sönder igen...... Vi är ganska less nu! Efter det var vi och storhandlade. En av Lovas kusiner fyllde åtta år igår, så senare på eftermiddagen var vi på kalas.

Idag blir det en lugn dag hemma. Kanske att det blir en sväng med pulkan och jag måsta städa också..

Jag har en lång lista med allt jag skulle vilja hinna med inom det närmaste dagarna:

  • Byta gardiner i vardagsrummet
  • Skura badrummet
  • Sätta upp fönsterbräda i sovrummet
  • Ta bort alla julgrupper som jag inte orkat ta tag i..
  • Sy ett litet hjärta till Lovas rum
  • Måla Lovas matstol
  • Börja renovera vårat matbord
Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0