Vår kväll

Lova Lisa var så trött idag så hon fick hoppa i säng vid 18.40, precis när vi hade ätit klart middag. Idag vart det hemgjorda hamburgare. Det skulle vara klyftpotatis till men de lyckades jag bränna, om man säger så här så hade jag ingen bra dag i köket.. Lova var trött för att vi har varit ute på en massa ärenden idag.. Birsta, ICA MAxi och in till Fresk... Hon är nu inne i en period då hon ska titta på allt och kan inte slappna av och somna, vilket hon har kunnat innan. Men men... En sväng in till Alex på Tiger och där inne var det ju jätteroligt att vara där så då kunde hon absolut inte somna:)

Åhh, vad fina våra tapeter är! Kommer att visa dem snart, vi sätter upp dom i helgen.. Så när den är uppsatt så kommer det bilder på vårat sovrum.. Jag har faktiskt haft ont i magen för att jag har varit rädd att inte de ska passa men när jag såg dem idag så vart jag salig igen:)

Iaf efter att Lova har somnat har jag och A tittat på Sex & the City 2, jag hade faktiskt inte sett den.. Skäms på mig, jag som har sett alla säsonger minst sex ggr... Men den var underbar! Nu har jag i alla fall sett det jag behöver se på Idol och jag måste säga att Olle är fortfarande min favorit! Men synd att Sassa åkte ut för hennes framträdande var tusen gånger bättre än Lindas..

Aja, hoppas er kväll har varit bra. Nu ska jag ta och knyta mig! Natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0