Nu händer det:)

Nyss kröp Lova igen, hon gjorde det för ca en och en halv vecka se men sen har hon inte gjort det mer. Men som sagt nyss så satte hon igång på att öva att krypa, så det vart några små steg:) Nu fick till och med Andreas se att hon kunde. Lova Lisa lillfisa börjar bli så stor..



Idag hade Lova lite feber när hon vaknade så det vart inget av dom planer som vi tänkt. Men men så är det. I stället fick hon Alvedon och somna om i ca två timmar. Skönt för sen var hon mycket piggare så vi for faktiskt till stallet med mamma och hon red Zanna faktiskt. Jag red först och sen höll jag lektion för mamma, när hon sedan var klar så red jag igen:) Zanna behövde gå ordentligt eftersom det blir uteritter i helgen.

Sen kom A hem och tog Lova så jag kunde åka till affären och sedan tvätta bilen. Sen kom jag hem till en underbar middag, Sweet Chilipasta och kycklingfilé. Smaskens!

Ikväll ska jag och A bara sitta framför tven och mysa. Vi känner oss inte så friska ännu efter förkylningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0