Då tar vi en tur idag igen..

Ja idag blir det en tur till till VC för att träffa Lovas doktor.... Rosslet är fortfarande kvar och hostan har börjat komma tillbaka.. Vi håller tummarna att det inte blir en utredning på astma!

Senare kommer i alla fall tremänning Liam med mamma Jessica och hälsar på oss. Hoppas det torkar upp lite ute så vi kan gå till lekparken och gunga:) Tyvärr har jag slarvat bort Lovas vantar så jag vet inte hur jag ska lösa det..

Ikväll ska mamma rida Zanna på lektion, det ska bli spännande:) Jag vet inte hur jag ska lyckas hålla mig ifrån att komma och tjuvkika!

Bjuder på lite bilder på vår lilla stumpa:) -Bilderna blir stor om man klickar på dem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0