Hinner inte riktigt med mig..

Jag hinner inte rikitgt uppdatera när vi inte har ett internet som fungerar alla gånger:)

Idag har jag varit och ridit klubbmästerskapen på ridklubben med Zanna. Det gick väldigt bra för oss! Det vart förstapris i Allround KM, förstapris i B:2 och andrapris i Dressyr KM. Fina Zanna! Hon är helt underbar, vad man än vill att hittar på med henne så är hon med på noterna:)

Lova har varit med sin pappa idag. De har varit på promenad och busat här hemma. En ny tand gör sig påmind i hennes nedre käke så innan hon gick och lade sig fick hon en alvedon eftersom hon får ont på kvällen.. Imorgon ska vi sätta fart i hennes rum igen. Jag har förarbetet lite idag så vi kan sätta fart på en gång.

Ne nu hinner jag inte skriva med. Jag och gubben ska se på film innan vi somnar här i soffan:)
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0