Grisrosa underbara lilla Zanna

Nu är Zanna klippt inför torsdagens träning och helgens tävling. Undra vad mamma kommer att säga eftersom Zanna blir lite lätt grisrosa efter man har klippt henne. Men men, det får man ta. Nu kommer hon inte bli lika svettig under ridpassen och förhoppningsvis lite piggare:)

Lova och jag har varit på prommis idag och sen har vi busat massor:) Det är så konstigt, igår matvägrade hon igen vid lunchen och ville inte alls äta något. Men idag slukade hon hela portionen pluss katrinplommonpuré till efterrätt. I vanliga fall brukar inte jag ge henne efterrätt men hon har varit lite trög i magen så bäst att få fart på den igen..

Imorgon ska vi på babysång och efter det ska vi hem till Elin och William. Kanske att vi tar en tur till Birsta också, jag skulle vilja ha lite pysselmatrial och fönsterfoder som jag kan måla under tiden Lova sover om dagarna:)

Nej nu ska jag kolla på underbara tv-programmet Sveriges skönaste familjer:)

Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0