Vad blir det idag??

Just nu är Lova ute i vagnen med min mamma på prommis:) Skönt att  få en liten stund för mig själv så jag hinner städa undan och fixa lite.. Jag och Lova ska spendera förmiddagen nere hos mamma sen när de är tillbaka. Det blir solning på baksidan:D Måste ju passa på att få så mycket sol nu innan lördag då vi ska på bröllop. Jag ska nog ta och besöka ett solarium också, måste fuska lite eftersom jag skulle kunna sälja mina ben som lysrör!

Veckan ser ut som denna:

Måndag: Stallet

Tisadag: Läkarkontroll med Lova på BVC, färga håret.

Onsdag: Birsta, stallet, färga ögonbryn och fransar

Torsdag: Sko hästarna

Fredag: Hjälpa till med bröllopsgöra

Lördag: Bröllop

Söndag: Blir nog en lugn dag:)

Jag måste även pumpa denna vecka så det finns mat till lillgumman eftersom hon ska vara hos sin mormor på lördag. Lova får vara med under vigseln och riskastning men efter det kommer mamma och hämtar henne. Jag tycker inte att en bröllopsfest är en plats för henne när hon bara är två månader. Då har hon det bättre hos sin mormor:)

Ne nu ska jag ta tag i allt som jag ville hinna innan Lova-lisa lillfisa kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0