Uppdatering från igår och dagens händelser

Igår orkade jag inte uppdatera, jag sov endast dryga tre timmar natten mellan söndag och måndag.. Behöver jag säga mer... Igår var vi i alla fall på BVC för mätning och vägning, 5530 g och 57,5 cm lång. Nu har hon börjat lägga på sig åt sidorna också. Innan har hon mest växt på längden men nu verkar hon lägga på sig lite hull också:) Efter det var vi en sväng till Anneli för att äta lunch och umgås:)

När jag var på BVC igår pratade vi också om hur Lovas sömn på natten. Eftersom hon kan vara vaken i flera timmar på natten och inte kommer till ro. Vi har försökt med allt, mata henne senare, lyft in barnvagnen så hon får sova i den osv. Så nu sa BVC-sköternskan att Lova får allt sova i våran säng för att se om det är närheten som hon saknar. I natt har Lova sovit med oss och vipps så har hon inte varit vaken mer än när hon ville äta vid tre, underbart! Jag hoppas verkligen det håller i sig. Jag kan ju tillägga att jag varit anti mot att ha henne i sängen, jag vill inte ha det problemet sen att hon inte alls vill sova själv när hon blir äldre. Men  hon lugnde mig genom att säga att så fort Lova sover hela natten ska jag lyfta över henne i egen säng då problemet ligger i att hon inte kan somna om när hon vaknar på natten.

Idag har vi varit på mitt jobb och hälsat på:) Lova fick en jättefin Laban-filt, en snuttekanin, strumpor och en klänning från Polarn & Pyret:) Tack tack för allt det fina!!

Nu ska jag krypa till sängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0