Underbara Dotter:)

Jag och Lova har varit hos Jessica och Liam idag, det har varit jättemysigt! Lova fick prova Liams gunga och i den sov hon som en stock! Så fort Lova är borta hos någon sover hon som en stock, det är skönt men nackdelen är att hon blir så pigg när man kommer hem. För en stund sedan försökte jag lägga henne i barnvagnen men i den ville hon inte alls ligga... Efter en stund somnade hon i min famn så jag kunde lägga ner henne på vår säng. Men efter tio minuter var hon klarvaken igen:) Nu ligger hon bredvid mig och försöker vända sig till vänster. Till höger sida kan hon redan så nu gäller det att träna tycker hon. Hennes teknik är att titta till vänster och sedan flaxa allt hon kan med höger arm och ben. Efter ett par flax måste hon vila för hon blir ganska trött och då gnyr hon till. Sen sätter hon igång igen:)
Ler gör hon ganska ofta nu, när man för ögenkontakt med henne och pratar glatt med henne sätter hon igång:) Till mig ler hon ganska ofta men åt Andreas är det färre tillfällen. Tyvärr kommer han hem när hon börjar bli kvällsgnällig och då är hon inte så sugen på att le.. Stor börjar hon bli också, rund om kinderna men inte så tjock på resten av kroppen.  Därimot ät hon lång, ikväll ska jag plocka undan hennes första kläder:( Snyft!! Hon kan inte ha dem längre och hon har fått så mycket nytt så jag måste göra plats åt det.. Men men så är livet:)

Nej nu måste jag börja med maten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0