Onsdag- det blir inte alltid som man tänkt sig..

Jag och Lova skulle ju åka in till mitt jobb och hälsa på idag, men det vart inte så då jag vaknade av att Lova hostade och snörvlade. Huga, lillstumpan! Näe då vart att vi stannade hemma istället. Det vart en kort prommis och vila på soffan idag istället.. Hade också tänkt åka upp till stallet idag och titta på syrran som tränade, men det vart det inte häller. Elin och Zanna fick gå ut från träningen också, Zanna såg inte ren ut:/ Jag ska upp imorgon och sitta upp för att känna på henne, då får vi se hur läget ser ut..

Nu ligger Lova och sover på soffan medans jag lagar mat. Spagetti och köttfärssås blir det till middag idag, smarrigt! Hade tänkt göra lasagne, men jag min dumma nöt har glömt handla muskotnöt, grädde och basilia. Det får kanske bli till helgen i stället:)

Ikväll bli en lugn kväll med Greys, Andreas ska jag försöka jaga ut i träningsspåret. Haha, låter som det är jag som tvingar honom men det är han själv som alltid klagar på att han aldrig hinner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0