Min lilla familj:)

Just nu sitter jag och tittar på vår finaste lilla tjej som tränar nacken på pappas mage:) Kan hon se sötare ut? Ne! Hon tränar varje dag för att kunna hålla upp huvudet och i natt märkte jag att hon försökte komma runt på mage. Det var när hon låg på sidan som hon kämpade för att komma på mage:)

Idag har vi varit hos Jessica och grabbarna. Mysigt att bara sitta och prata!

Imorgon har vi inget planerat och det är så skönt! Jag tror vi bara ska rå om varandra:)

By the way så går nätterna mycket bättre nu när Lova sover med oss. Dock sover varken jag eller Andreas så där, men inatt ska vi göra så vi får mer plats för just nu har lilla sessan mest plats i vår säng:)

Bjuder på en lite bild på sessan:)

Coolingen våran:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0