Familjemys:)

Idag har vi i stort sett bara varit hemma. Min pappa hälsade på idag, han bor inte här så han tog chansen att hälsa på när han hade vägarna förbi. Annars har dagen bara rullat på, det vanliga städning och tvättning:) Jag har varit till stallet en stund med syrran. Andreas syster kom förbi en stund och sen har vi mest suttit i soffan och tittat på tv, precis så som man ska tillbringa en söndag..

Jag skulle ju lägga ut bilder på hur det vart i lägenheten efter lite inredningsshopping, men idag är det min tur att söva vår lilla sessa:)

Imorgon ska jag och Lova ta en prommis in till byn för att handla lite saker på Apoteket och ta en sväng i på bibloteket för att hyra ljudböcker:)

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0