En snabb uppdatering innan sängen kallar

Helgen har varit fullspäckade så dör av den dåliga uppdateringen..

I fredags var jag och Lova första till stallet med min mamma, det vart en snabbis eftersom det var så fint väder och altanen lockade:) Sen vart det solning för mig och mamma medans lillgumman låg i vagnen och sov. Efter att Andreas kommit hem for jag och mamma in en snabbis på Birsta, mamma skulle ha blommor och jag skulle ha kalasbyxor till Lova. Skulle egentligen ha köpt en spegel till Lova som hon kan ha när hon ligger på golvet och leker, men jag hittade ingen bra så det fick vara. Lova fick en jättefin liten mössa av sin mormor, den tror jag hon ska få ha på bröllopet:)

På lördag morgon hämtade jag Lovas gudmor i stan, det vart en snabbis in på HM också. Jag hittade en underbar klänning till Lova som hon ska ha på bröllopet, nu fattas bara skor sen ha rhon allt:) Resten av dagen spenderade vi hos Lovas farmor där vi rensade vinden, phu vad saker men nu är det gjort!

Idag har vi varit i stallet och jag har ridit, sen har vi suttit i solen. Underbart med så fint väder! Det gäller att passa på:)

Nu väntar sängen, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0