En liten uppdatering..

Hann inte med att skriva igår då tiden inte riktigt räckte till... Här kommer en uppdatering:

Fredag: Lova slog upp sina två blå vida sextiden efter en hygglig nattsömn.. Bara jag som hade lite problem med klockan och undrade varför hon skrek efter mat kl halv tre på morgonen när hon ätit en timma innan.. Klockan var dock inte halv tre utan tio över sex på morgonen.. Stackar unge som har en mamma som försöker få henne att somna om när man varit duktig och sovit i fyra timmar i sträck:)
Vid nio gav sig mamma och jag ut på en prommis upp till stallet för att mocka och sen för att knalla hem. Vi var inte hemma förän vid ett så det tog sin lilla tid. vid två hämtade vi A och sen var det av för att handla till kvällens sammankomst. Vid femn träffades vi hemma hos våra kompisar där vi snaskade grillat. Sen hände något fantastiskt!!! Vi har ett par kompisar som bott i Umeå i sju veckor då deras lilla underbara son kom 13 veckor förtidigt. Vi har alltså inte setts sen de åkte upp och plötsligt knallade de in mitt under middagen. Snacka om att vi vart chockade. Kan inget annat säga än att tårarna kom:)

Idag: Sessan sov från tolv till fem! i natt! Underbart!!!! Idag har det inte hänt så mycket eftersom det var så tråkigt väder. Mest städat:( Vi har i alla fall varit på middag hos Lovas farmor. Smaskens med grillat och underbar efterrätt, framförallt trevligt sällskap:)

Imorgon ska jag försöka lägga in någon bild på hur det vart i lägenheten efter uppdateringen av gardiner mm. Nu ska jag och gubben få sessan att sova så vi kan lägga oss tillsammans. Tänk att bara få säga" god natt" till varandra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0