Oj oj vilken händelserik dag:)

Jag måste bara berätta vad som hänt idag:D Jag och Andreas har köpt ett radhus!! Vi skrev idag, underbart. Sista tiden har vi känt att vi håller på att växa ur vår underbara tvåa.. Vi hade tänkt bo kvar ett tag till, men ju äldre Lova blir ju mer saker samlar vi på oss. För tillfället har Lova ingen garderob utan hennes kläder är ihoptryckta i tvår lådor i byrån. Köket ser ut en som maskinhall, båda babyskyddet och liften till barnvagnen står i köket tillsammans med en liten korgstol och en liten gungstol... Vi vill inte sitta vid köksbordet och äta eftersom det är trångt där inne... Tvätt blir det hela tiden och den får stå i vardagsrummet och torka om man inte kan hänga ut den. Men det som är jobbigast är att konka barnvagn och babyskydd upp och ner för trappen! Ibland har man ju matkassar också och då får man springa upp och ner tre gånger. Något stressande om Lova är hungrig..

I september flyttar vi och det ska bli så skönt. Får får tre sovrum, ett till oss, ett till Lova och ett gästrum. Toppen eftersom min släkt inte bor här så kan de komma och hälsa på:) En inglasad altan och en liten gräsplätt, så nästa sommar kan Lova få en liten pool att svalka sig i. Jag har redan börjar planera hur det ska se ut i varje rum, tjej som jag är:) Vad jag längtar!

Idag har jag och Lova varit på BVC för mätning och vägning. 6650 g och 62 cm:) Hon är stor våran tjej och stark förståss. Lova vill bara stå och nu har hon hoppat ett par gånger också, när hon gör det håller hon på att skratta ihjäl sig. Sen har hon kommit på att hoppa också, när hon ligger på rygg på t.ex golvet så tar hon spjärn med hälarna i golvet och hoppar med hela kroppen..

Oj nu måste jag gå och assistera min sambo, vi har en liten tjej som inte vill sova..:)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Åh grattis till radhuset!! Vart flyttar ni???? :)

2010-06-18 @ 20:53:20
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0