12 dagar sedan sist..

Ja dagarna rullar på som bara den, jag hinner inte alls med mig.. Men nu kommer en uppdatering om vad som har hänt den senaste tiden:)

Jo vi har varit på bröllop, våra kompisar Anna och Jesse sa ja till varandra den 6 juni i Tynderö Kyrka:D Vilket fantastiskt bröllop det var. Riktigt sagobröllop! Jag tror inte ett öga var tort.. Jag tänkte lägga ut en bild men jag måste höra med brudparet om lov först. Andreas var bestman och toastmaster, han gjorde ett riktigt bra jobb gubben min;) Men eftersom han var det så hade han mycket att förbereda och därför hade jag all min tid full med att ta hand om Lova och hjälpa honom.

Förra veckan vart det inte heller så mycket tid över, A jobbade över stort sett hela veckan för att förberera inför avslutningen. På tordagen var det studentfirande för hans kusin Emma, hela familjen var samlad vid utspringet och efter det var A tvungen att åka och jobba igen. Så det var bara jag och Lova som var på studentbuffén på kvällen. Vi hämtade sedan A efter jobbet vid tio och då fortsatte vi ner mot mina hemtrakter i Dalarna. Min kusin Linnea skulle nämligen ta studenten på fredagen och för att vi skulle hinna vara med på utspringet på dagen var vi tvungen att åka på natten. Bäst så då Lova sov, annars hade vi varit tvungen att stanna varje gång hon skulle ha mat. Vi stannade till i söndags så vi hann med att umgås med farmor, farfar,mormor och morfar:) Vilken energi jag fick utav att vara där nere, skönt att komma "hem"!

Måndag och tisdag har Andreas jobbar som en tok och vi har satt ner oss på rumpan vid tio har orken inte funnits att blogga. Dessutom är jag och Lova förkylda igen och imorgon när vi ska på BVC för att väga och mäta ska jag höra mig för vad man kan göra. Vi hinner inte bli friska innan vi blir sjuk igen... Drygt!

Men nu har A semster i hela sju och en halv vecka! UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0