Solig Lördag:)

Idag fick jag sova till 11:) Ja jag fick gå upp och amma kl 6 och 9 men det var underbart i alla fall. I synnerhet med att jag har gått upp mellan 6 och 7 hela veckan samt alla nattamningar. Eftersom det var så fint väder idag struntade vi i att städa och tog en prommis upp till Fagervik för att hälsa på en kompis till oss. Mycket roligare och sundare än att städa! Dock så vart det superstressigt på eftermiddagen då vi fick middagsgäster vid fem. Andreas fick skjutsa syrran till stallet och jag fick gå an som en virvelvind inne i lägenheten för att vi ens kunde släppa in våra gäster.

Lova då, jo hon har sovit mest hela dagen känns det som. När hon är vaken är hon världens goaste lilla tjej. Hon är otroligt snäll, grinar väldigt sällan och är nöjd bara av att vara med:) Idag har hon legat på våran säng medans jag städade. Hon sysselsätter sig genom att titta på alla ljusa fläckar i rummet. Det märks att hon börjar bli starkare och starkare både i nacke och rygg. Nu vill hon helst inte ligga ner i famnen när hon är pigg, hon vill kunna vrida nacken åt olika håll så hon kan titta. Hon börjar också fokusera mer på att titta på oss, när man pratar med henne följer hon ljudet och tittar en i ögonen:)

Dagen har varit bra med god mat och gott sällskap:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0