Fredagsmys:)

Idag var jag och Lova uppe tidigt, efter att vi fått i oss mat gjorde vi oss iordning och åkte till stallet. Syrran tränade för Anneli på Zanna och sen behandlade vi Zannas ben som har spökat hela senvintern. Jag hoppas att denna kur ska hjälpa.

Nu ligger Lova och sover i vagnen. Jag har fått i mig lite lunch och ska snart gå och ta hand om tvätten samt bädda sängen. Innan ska jag bara sätta på mig ett ansikte;) Vid två kommer Andreas hem och då ska vi åka till Birsta och handla lite kläder åt mig:) Har inget som jag känner mig snygg i, jag kan inte förstå vad jag hade på mig innan jag vart gravid? Måste ha sett för trist ut...

Detta skulle jag vilja inhandla idag:

  • Svart kavaj
  • Jeansleggins
  • Jeansskjorta
  • Ett par enkla tunikor
  • En lampskärm till vardagsrummet:)
Jeans ska jag köpa senare när jag har blivit lite fastare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0