En dag som denna

Idag vaknade lilla Lova kl 06,00 och ville ha mat. Efter det bytte vi blöja och sen gick vi tillbaka till söngen för att slumra en stund till. Eller jag slumrade och Lova körde med att vakna somna vakna somna vakna.. Ja ni förstår:) Efter det sorterade jag lite tvätt och startade en maskin, medans låg Lova på golvet och jollrade:) Hon hade ett nytt läte idag, förut har hon mer sagt ahh och nu är det mer Aaahaa. Jag fick med det på film i alla fall så hennes pappa får se när han kommer hem från jobbet:)

Sedan har vi varit på prommis med Carro och Lilly runt byn.. Skönt med frisk luft och det gick faktiskt riktigt bra att gå för mig också. Sedan dess har lova sovit i vagnen ute och för ett tag sen drog jag in henne för jag trodde hon började vakna. Men inte då, hon sover fortfarande.. Konstigt att hon inte har vaknat ännu, hon har sovit över sin mattid med ca 1,5 h. Fast det kanske inte är så konstigt med tanke på att hon åt varannan timme i morse.

Nu sitter jag och väntar på att hon ska vakna och att A ska komma hem. Min syster skulle titta förbi också och senare ska vi på middag hos svärmor:)

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0