Babysång och tripp till Lilla Bandsjön

Natten har varit riktigt bra! Andreas nattade henne så jag fick gå och lägga mig strax efter tio, otroligt skönt! Jag hörde inte ens när de kom in i sovrummet. Tösen vaknade sen vid två och fyra för att äta, efter matningen somnade hon i min famn så det var bara att stoppa henne i vagnen igen. Vid sex slog hon upp sina blå för dagen och då klev vi upp.

På förmiddagen kom mamma, Jessica och Liam förbi. Mamma gosade med Lova medans jag gjorde mig iordning. Jag, Lova, Jessica och Liam for sedan på babysång i Timrå. Det var roligt! Jag kunde inte en enda sång och Lova sov sig igenom hela sångstunden:) Aja, hon är välgungad nu i alla fall:) Efter sångstunden for vi vidare till Gårdsbutiken i Lilla Bandsjön där vi fikade och köpte en var sin duk. Jag skulle ha kunna köpt allt där inne:)

Ne nu ska jag äta, sen ska jag städa av lägenheten inför helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0