Zanna klippt och bilen ren!

Nu har jag mockat, spånat och klippt Zanna. Ja alltså Zanna fick en lite kortare frisyr i man och svans och lite mindre hår i öronen. Hon ska ju vara fin när vi ska träna på lördag och tävla på söndag. Japp i helgen börjar det, en hel tävlingsäsong framför oss. Det ska bli riktigt roligt! Sen har jag skrubbat Saaben idag, det var verkligen behövligt. Massa salt och skit, knappt någon lack kvar efter mitt skrubbande. Men jag var inte riktigt lika pedant som han framför mig, token handtorkade hela bilen med en trasa. HJÄLP, vem har orken. Jag torkade bildörrarna i alla fall så jag kan få upp den tidigt imorgon när jag ska åka på Bilprovningen. Jag hoppas den går igenom:S Håll tummarna!

Nanni, nanni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0