Snö vare här!!!

Idag när jag slutade jobbet kräksnöade det ute på tvären. Det var länge sen sist det snöade så här. Typiskt att bussen också var sen så man fick stå ute och bli genomblöt, inget smink hade jag kvar. Sedan mötte A mig på Ica och vi handlade till dagens middag, det var en av mina favoriter. Ris, bacon och ärt- och majs-blandning med sötsursås. Smaskens!!!! Jag tror att jag ska äta en portion till nu när jag har varti och ridit, är så hungrig! Måste införa kvällsfika igen.... Det är någon här hemma som anser att man inte ska äta sent på kvällen, men jag håller inte med. Jag vill ha min lilla macka innan jag går och lägger mig. I alla fall måste jag sluta med att äta godis, det är de enda nerdragningar jag gör på mina matvanor nu under lågkonjukturen. Man måste ju bidra med något:P

Idag pratade jag med Linda och Anna, hjälp vad jag längtar efter dem. Hoppas de kan komma hit snart så jag får stilla mitt behov av galna Karlstadbus!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ida, nu är det du som är snäll!

2009-01-21 @ 09:25:18
URL: http://topmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0