Otroligt fin dag..

Idag har det varit en toppendag....

Jag klev upp tidigt och åkte till stallet för att träna på en hoppträning som jobbet hade ordnat för oss intresserade. Det gick ganska bra idag, vi känner oss fortfarande ringrostiga efter sjukdomstiden. Zanna var faktiskt riktigt lugn mellan hindren, jag hoppas att det kommer att vara så även imorgon när vi ska tävla! Vi får ta det som det kommer under morgondagen, jag ska inte ha så stora förhoppningar eftersom det var ett tag sen som vi hoppade bana. Innan hon vart sjuk tränade vi mest kombinationer och liknade. Men men, i alla fall så kom Vickan( våran medryttare på Nikita) upp och skulle hoppa. Tokstoet fick in en riktigt tuff grisnit på ett av hindren så Vickan skadade sig ganska illa, det var bara för mig att hoppa ner i manegen och hoppa henne också. PUH, mina bin!!! Efter det åkte jag, mamma, Lars och Thea in på Birsta. Jag handlade lite ljus till lägenheten, jag vill ha ljus på varenda tom yta!!!! Det blir så myyyysigt! Nu sitter jag och läser lite bloggar för att stilla mitt bloggberoende och väntar på att A ska komma hem.. Sen blir det lite tv och natti natti!

Det kommer att mer bilder på min blogg nu när jag har lärt mig hur kameran fungerar. Dessutom så kommer det en ny design också, det tar lite tid eftersom jag sitter och handkodar om en stilmall.... Jag hoppas jag hinner göra klart den snart, vill ju ha bloggen lite mer egen...

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0