Lunchshopping

Idag har varit en väldigt stressfri dag, jag hade atk vid lunch så jag kunde äta i lugn och ro. Sen var det ju inte helt fel att man hann med lite fyndande på lunchen. Jag har länge velat ha en kort kavaj som man kan ha med en lite rockig t-shirt och ett par snygga jeans till. SNYGGT! Idag gick jag in på Gina Tricot för att titta lite på rean och då fanns det just en sådan kavaj som jag ville ha, för 99 kr! Riktigt bra fynd:)

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt! Det var länge sedan jag var ledig på en vardag, ska försöka ta en sväng in till stan och ta en fika. Måste ju bara få vara en dag när man är ledig. Jag gör alltid något på helgerna som t.ex tränar eller tävlar. Jag får oftast bara stressa om jag ska göra något annat, jag hinner oftast inte vara med kompisar heller. Försöka övertala syrran att ta en fika, men hon måste på skolan och plugga. Hon har säkert en tenta som vanligt min duktiga lilla syster:)


Snygg va:)




Ett tips på en partylåt:

  • Flo-Ride- Round round (riktigt bra)

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar!

God natt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Härligt att höra!:) Har förstått genom att läsa din blogg att du har det bra här uppe! :) Jo med mig är allt bra, pluggar och har mig.. :) Är dock ledig nu i nästan två veckor från föreläsningar så då kan man lägga upp tentaplugget hemma själv. Känns underbart! :)

2009-01-28 @ 22:47:37
URL: http://emelieth.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

Ja han är finast i världen!

Som du märker är man uppe med tuppen i dag, Vet inte varför men lilleman slog upp ögonen 05:00 och var tvärpigg! Så idag blir en hemmadag med massa mys! Men den där fikan kan vi gärna ta en annan dag!! :)

2009-01-29 @ 05:27:57
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja självklart ska vi göra det! Och nu får vi inte träffas förrän på lör :(

2009-01-29 @ 07:55:39
URL: http://topmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0