Lite senare...

Vilken avslappnade kväll... Jag har legat i ett skummbad med tända ljus i nästan en timme. Underbart, jag hinner nästan aldrig det. Nu ska jag och A ta och titta på någon film, det går ju ingen på tven som vanligt så det blir väl något att ladda ner då. Vill se Twilight men vi hittar ingen bra version, så det blir väl någon gammal film som vi sett tidigare... Men, vad det snöar:) Jag blir så glllaaad! Jag tycker att det är nästan det bästa som finns;)

Jag sitter i alla fall lite på nålar just nu! Jag sitter och väntar på att det ska komma in ett nytt inlägg på en blogg som jag läser dagligen. Men hon som skriver den har haft det lite mycket i helgen, jag har ju mitt konstiga bloggberoende att stilla;) Sen vill ska jag klippa mig snart och jag ska nog klippa mig en frisyr nu. Mitt hår har bara fått växa det senaste året och nu är det ganska så långt, det går strax nedanför bh-bandet. Jag vill behålla längden men jag tror att jag ska klippa upp det lite mot ansiktet och runt om så jag kan få lite mer volym. Kanske att jag klipper luggen så den går jäms med käklinjen, tycker det är ganska fint. Lite rockglam över det hela! Jag måste färga det också, just nu så skulle jag vilja ha kvar min mörkbruna färg men kanske lägga i lite rödbruna partier för att få lite skiftningar. I alla fall så ska Anna fixa så jag blir ljusbrun till sommaren, så där så att det ser surfigt ut:) Okej, jag vill ha som Gisele, kolla bilden nedan:)


Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Men HEJ!! Hur är allt med dig? JÄTTE kul att du läser min blogg, Ska länka till din!



Vad gör du nuförtiden? Bor du i Svall? Jobbar du? Jag har ju verkligen noll koll! =]



Nu blir det långprommis med vagnen, HÄRLIGA måndag! =]

2009-01-26 @ 11:10:07
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0