Effektiv morgon

Idag har jag hunnit med så mycket. Riktigt snabb för att vara jag!
Detta har jag hunnit med idag:

  • Besiktigat bilen, den gick i genom utan annmärkning:)!!!!!!!!!!!!
  • Ridit Zanna, mockat och städat undan täcken. Ont i armarna efter träningspasset!
  • Duschat, sminkat mig fixat håret och klätt mig.
  • Taget ett varv i lägenheten med dammsugaren, ganska skräpigt när man är två. Jag passade även på att plocka undan lite saker.
  • Jag ska även ut och ta bilder på bilen eftersom jag ska sälja den.
  • Måste även handla ett par ridvantar, mina gamla har sju hål:S
Nu ska jag fara och jobba, jag slutar nio ikväll. Lite sent, men jag längtar till jobbet idag. Det är så roligt med tjejerna på min grupp:)

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0