Dåligt med bloggande, måste bli bättre!

Sjuk igen! Jag hoppas verkligen att det har brutit ut ordentligt nu. Jag har vart snuvig i tre veckor nu med feber från och till. Det är inte bara jag, många borta från jobbet också. Man får vara lycklig över att inte vara en av dem som fick vinterkräksjukan! Idag har jag varit hemma nerbäddad hela dagen, det händer inte så ofta att jag är hemma en hel dag. Har inte sett Zanna sen i onsdags, hade för mycket feber för att ens tänka på att åka til stallet igår.

Saknar A så mycket, är och åker snowboard i fjällen över helgen. Imorgon kommer kanske Tomas och håller mig sällskap ett tag, skönt för det blir lite långsamt ibland;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0