Tack till den som bryr sig- for the record

Jag tycker det är så roligt att det finns vissa människor som bryr sig så mycket om mig, man känner sig så uppskattad. Tänk att bry sig så mycket att man känner att man måste kommentera vilka val jag gör. Jag känner mig så speciell:)

For the record
Jag och A har kännt varandra i några år, vi har varit mycket bra kompisar och har alltid kunnat prata om allt. Strax efter jag flyttade hem hördes vi av igen och sedan träffades. Man kan säga att nu var tiden rätt, jag hade egentligen bestämt mig för att vara själv ett bra tag. Men när hjärtat säger en annan sak, ja.. Vad ska man göra? Sen vi träffades har vi hängt ihop stort sett hela tiden. En skillnad var att vi hittade vardagen tillsammans ganska snabbt, vilket är en stor skilldnad mot tidigare förhållanden. Vi har samma intressen och har samma syn på livet osv... Nu går jag in på detalj.... Att vi nu ska flytta til en annan lägenhet är vårat gemensamma beslut, inte har JAG självt beslutat att vi ska sälja den här lägenheten... Men tack för att du bryr dig om A så mycket, men han har en egen vilja. Han hälsar tack!:) Ja, du vet ju vem du är... Så är det med det, nu vet ni hur jag och A träffades:)

Hade bra
Love

Kommentarer
Postat av: karla

vadbra! vad jobbar du med?=) ja du måste ju se lilleman live =) heheh kram!

2009-02-11 @ 18:14:55
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

Helt rätt Ida! Man ska inte ta massa skitsnack, Men nu har jag suttit och funderat, Vem tusan är A? :)

först trodde jag det var en tjej skrattar Men nu har jag ju förstått att det är snubben din!! grattis anna



Hoppas du mår bra!! Vi måste ses nått :)

2009-02-11 @ 20:14:18
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: karla

heej! jamen det skulle vi kunna göra =) kramaer

2009-02-12 @ 09:20:57
Postat av: Maja

Jag tycker iaf att det är hur sött som hellst hur ni träffades:)

2009-02-12 @ 19:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0