Som i skolbänken

Nu har jag suttigt på utbildning i två hela dagar med jobbet. Det var en försäljningsutbildning med ett företag från Sthlm. De vart mycket bra, men det var länge sedan man satt i skolbänken och antecknade.... Suck... Jag vet fortfarande inte vad jag ska bli. Det flesta har i alla fall en plan om vad de ska göra, sen ska de flesta jag känner börja plugga nu. Jag kommer att vara den sista! Jag trivs så bra med mitt jobb just nu och jag känner inte heller att jag har gjort mitt där heller. Jag får se när jag ska börja..

På fredag skall jag och tjejerna på jobbet gå ut en sväng, det ska blir sååå roligt. Det var ett tag sen som jag var ut, sist var när jag bodde i Karlstad!! Så ni kan tänka att det bar ett tag sen:)

Nu sitter jag och väntar på att A ska komma hem så vi kan laga lite mat. Han ska och träna och jag ska till stallet sen, det gick så bra igår när jag red. Jag hoppas att det går lika bra idag:)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0