När jag minst anade det!

Vilken natt, min ena häst Zanna vart sjuk igår kväll. Hon fick kolik vilket kan medföra operation och i värsta fall dödsfall. Hon vart förstoppat och hade jätte ont! Jag har inte sovit en blund i natt och jst nu känner jag mig helt slut. Jag anade inte det här eftersom jag hade ridit en timme innan och då mådda hon bra. Mycket konstigt! Idag har jag vakat, jag var in till Birsta och handlade olja för att smörja hennes tarmar. Hua min lilla sessa!

Nu har vi precis ätit klart, idag vart det pannkaka med grädde & sylt. Mkt gott!

Vilket kort inlägg, men nu ska jag pch titta på min bästa väns träning!
Go Alex!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Uscha vad jobbigt för dig, och inte minst henne! =(



Hoppas hon blir bättre så ni slipper dom hemska alternativen!! =(



Update!

2009-02-06 @ 08:37:33
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0