My super sweet sixteen, nej jag skoja, super sweet sunday

Idag har jag och A bara varit hemma, sovit ut och myst. Vi har städat och tagit bilder på lägenheten;) Jo vi ska lägga ut den, det är dags för något större. Vart är inte riktigt säkert ännu, men jag har mina önskningar:) Just nu är ett sovrum ett stort plus!

Just nu sitter jag och dricker en efterlängtad kopp med kaffe och tittar ut över vinterlandskapet utanför. Det har säker snöat 40cm sen i fredags, härligt! A tycker det är lite sådär eftersom han är mer en sommarmänniska, men jag stortrivs med mycket snö och kallt. Jag ska snart fara till stallet och rida, Zanna är helt återställd nu och jag hoppas att det håller i sig. Nästa helg får vi se om jag hinner tävla en dressyrklass, jag har stalljour samma dag och det kan bli lite stressigt. Zanna kommer att gå lite dressyr nu under året för att kanske kunna starta en fälttävlansklass. Hennes mammas släkt är nästan bara fälttävlandshästar så hon har det i blodet, hoppas bara mattes mod håller:)

Nej nu ska jag ta och bege mig ut i snöyran och åka till stallet. Ett tips: Lyssna på The Strokes- Last night. Gammal låt men den är sjukt bra!



Love

Kommentarer
Postat av: karla

hej=) tack tack...hur står det till?=)

2009-02-08 @ 21:17:14
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja ni har väl kännt varandra i snart en månad så det är väl dax att du säljer hans lägenhet nu

2009-02-09 @ 09:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0