Ingen utgång!

Nej nej, det vart ingen utgång! Jag är för trött, jag tror jag börjar bli gammal;) Jag ligger nog efter med sömnen, ca 12 timmar. Nej vi får se, vi ska ut med jobbet nästa helg i alla fall så det jag hinner nog med det också.

Nu till lite mer seriösa ting. Jag förstår inte det här med att vara negativ hela tiden, jag menar hela tiden. Jag möter detta på jobbet och i mitt privata liv. Att alltid sitta med "taggarna" utåt måste ju vara enormt ansträngande! Varför kan man inte vara resonabel och bete sig som en vuxen människa. De senaste veckorna har jag kanske omedvetet dragits in i denna negativa spiral, men nu känner jag att jag orkar inte mer. Jag vill inte höra mer. Varför kan man inte bara prata med varandra istället för att prata bakom ryggen. Och först och främst varför kan man inte bara accptera att saker faktiskt är som det är!

For f*ck sake, keep things on the table!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller med, pratade faktiskt också om det idag, att det tar ju faktiskt mest på den missunsamma pessimisten själv att vara så jävla sur hela tiden. Hoppas du får en trevlig helg iaf :)

2009-02-06 @ 22:15:24
Postat av: Issa

Hehe, ja absolut gör det!:) Ring före bara! Har du mitt nr? Kramis!

2009-02-06 @ 23:31:59
URL: http://isabelleaberg.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

Åh vilken myskväll du verkar haft! Vin och gossip! Kan det bli bättre? Skrattar



Ja angående denna person förstår jag verkligen ingenting. "Den" slänger in elaka kommentarer så fort den får chansen, och jag förstår faktiskt inte varför. Man kan inte må bra i sig själv om man måste göra sånna saker hela tiden.

Jag har sagt till robert att en sak som är viktigt för mig att lära William är att han måste kunna glädjas åt andras lycka och visa det.

Man ska inte vara missunnsamm, det kommer man ingenstans i livet på!



Hur mår hästen?? Mår hon bättre??? uscha så jobbigt när ens djur (som faktiskt är mycket MYCKET mer än bara djur) blr sjuka och dåliga...:(



2009-02-07 @ 10:28:55
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0