Frusen och trött

Idag var det -17 grader när jag klev upp. Jag ångrar att jag inte låg kvar för idag är jag supertrött! Jag vet ju att jag alltid blir piggare när jag kommit till jobbet, alltid roligt att träffa arbetskamraterna. I alla fall var bussen i tid idag, tur för dte var den inte igår och då vart jag så genomfrysen att jag inte vart varm i kläderna förän jag kom hem på kvällen.

Idag ska jag jobba och sen blir det stallet som vanligt, jag måste handla också. Jag orkar inte hitta på något att äta, ideé torka. Kan någon lämna nått smarrigt recept??

Ne nu måste jag jobba!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket ass. Det finns folk som är avundsjuka vet du, inget att bry sig om :)

2009-02-10 @ 18:35:29
URL: http://topmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0