En efterlängtad ledighet

Idag fick jag sova ut, jag kommer inte ihåg senast. Jag fick sova till nio, visst det kanske verkar lite i vissa ögen( topmodel my love;)). Men för mig är det mycket värt! Nu ska jag ta en sväng in till stan, måste in på jobbet och fixa ett ärende som tyvärr inte kan ligga när jag ä ledig. Sen ska jag och Jeanette gå en sväng på stan, vi ska ut ikväll och då måste man ju kanske ha något nytt:) Typiskt att jag är så trött och just nu så känner jag mig inte alls sugen. Får se hur jag känner mig sen....Det rycker dock i danslemmarna!

C you in the City!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nu lyssnar jag på infinity! :D Värsta partysugen nu. Puss

2009-02-06 @ 17:46:06
URL: http://topmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0